×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بازدید عضو هیات مدیره شرکت پست از پست گلستان

اقتصادتهران: نعمتی عضو هیات مدیره هفته گذشته از اداره کل پست گلستان بازدید و با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، نعمتی عضو هیات مدیره هفته گذشته از اداره کل پست گلستان بازدید و با کارکنان بخش های مختلف دیدار و گفت و گو کرد.

وی در ادامه در جلسه شورای اداری پست استان که با حضور مدیر کل، روسای ادارات ستادی و شهرستان ها برگزار شد شرکت نمود.

در این جلسه نعمتی ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه پست گلستان همدلی و همراهی مجموعه پست استان را عامل اساسی و مهم در نیل به موفقیت های این اداره کل عنوان کرد.

وی بر تلاش به ایجاد تعادل هزینه و درآمد تاکید کرد و گفت: با توجه به ایجاد نگرش اقتصادی در شرکت تحقق این مهم از اهداف راهبردی شبکه تعیین شده است.

نعمتی در بخش دیگری از سخنانش به ورود دو اپراتور خصوصی به بازار رقابت اشاره و تصریح کرد: با ملی شدن شرکت پست زمینه ساماندهی محمولات پستی و فعالیت اپراتور های خصوصی مهیا شده است.

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست با بیان این که ماموریت های جدید بر اساس اساسنامه جدید برای شرکت ملی پست تعریف شده گفت: باید با کسب سهم بیشتری از بازار بالقوه در جامعه و حفظ مشتریان فعلی به دنبال استفاده از فرصت ها و کشف بازارهای جدید باشیم.

نعمتی بیان داشت: اساسنامه جدید پست می تواند نقش به سزایی در امر ارائه انواع خدمات به مردم داشته باشد و توسعه خدمت رسانی را موجب گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر تغییر رویکرد شبکه پستی بر هوشمند سازی و به روز سازی خدمات و ارائه خدمات نوین تاکید و عنوان کرد: تغییر نگرش نامه رسانان همسو با سیاست های شبکه پستی و روزآمدسازی دانش و تخصص کارکنان این بخش به منظور نیل به اهداف پیش بینی شده به ویژه تامین رضایتمندی مشتریان ضروری است.

نعمتی نیازهای مشتریان را اساس طراحی خدمات پستی خواند و بر توجه به کیفیت، امنیت، نرخ و سرعت در ارایه خدمات در راستای رعایت اصل مشتری مداری تاکید کرد.

وی افزود: می بایست با تغییر نوع نگاه و عبور از روش های سنتی و همچنین در اختیار گرفتن فناوری اطلاعات، خدماتی متناسب با شرایط روز را برای شهروندان طراحی و عرضه نماییم.

 در این جلسه جلالی مدیر کل پست گلستان گزارشی از عملکرد پست استان ارایه نمود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches