×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر از مناطق سیلزده

اقتصادتهران: دبیرکل جمعیت هلال احمر، از روستاهای متاثر از سیل و آبگرفتگی استان کرمان، انبارهای امدادی شهرستان بم و همچنین ملک جانمایی شده برای احداث موزه زلزله در این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش مهر، دبیرکل جمعیت هلال احمر، رئیس سازمان امداد و نجات، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان و فرماندار شهر بم از روستاهای متاثر از سیل و آبگرفتگی اخیر استان کرمان که با تلاش عوامل هلال احمر تخلیه شده و ساکنان آن اسکان اضطراری داده شده بودند، بازدید کردند.

بازدید از انبار امدادی شهرستان بم، بازدید از زمین اهدایی ونزوئلا (که در زمان زلزله بم توسط هوگو چاوز به هلال احمر هدیه شده و متاسفانه به شکل غیر قانونی به حوزه دیگری واگذار شده و در حال بازپس گیری است) و همچنین ملک جانمایی شده برای احداث موزه زلزله بم از دیگر پروژه هایی است که دبیرکل جمعیت هلال احمر و رئیس سازمان امداد و نجات به همراه مدیرعامل هلال احمر کرمان و فرماندار بم در سفر به شهرستان بم از آنها بازدید کردند.

وحید رحمتی مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر با اشاره به بازدید از ملک جانمایی شده موزه بم اظهار کرد: در موزه بم که در راستای درس آموزی از زلزله بم و به منظور پیشگیری از بحران های آتی، به سرعت وارد فاز اجرایی خواهد شد؛ خاطرات امدادگران و مسئولان و مدیران بحران زلزله بم، بریده جراید، فیلم های موجود از خدمات هلال احمر در زلزله بم، خدمات NGO ها در این زلزله، دست نوشته ها و آثار اهدایی رؤسای جمهور، رهبران کشورها و شخصیت های علمی فرهنگی شاخص سراسر کشور در زمان زلزله و … که از یک سال قبل در حال جمع آوری است، به نمایش عمومی درمی آید.

وی، همچنین بازدید از مرکز توانبخشی هلال احمر بم، مرکز اداری بم و ساختمان دی کلینیک هلال احمر در این شهرستان را از دیگر برنامه های سفر دبیرکل و رئیس سازمان امداد و نجات به شهرستان بم عنوان کرد و افزود: در این بازدید، فرماندار شهرستان بم درباره بازگرداندن ساختمان دی کلینیک که زمین آن، اهدایی به هلال احمر و ساختمان آن نیز توسط سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر ساخته شده و سالهاست در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بم قرار گرفته، قول داد تا به فوریت به جمعیت هلال احمر عودت شود.

به گفته مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، رضا اشک فرماندار شهرستان بم که در زمان وقوع زلزله بم، معاون فرماندار شهرستان بوده و بعد از آن نیز مدتی به عنوان رئیس شعبه هلال احمر بم خدمت کرده است، اطلاع مردم از خدمات بی شمار هلال احمر را ضروری دانست و احداث موزه زلزله بم را گامی مهم در تحقق این ضرورت عنوان کرد. همچنین؛ مالکیت و دغدغه فعالیت هلال احمر در دی کلینیک را حق حرفه ای، اخلاقی و قانونی هلال احمر دانسته و از تلاش برای بازگرداندن این ملک به هلال احمر و افزایش بهره وری و بهبود عملکرد آن خبر داد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches