×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بازار ۶۰ هزار میلیارد تومانی سرمایه در صنعت آب

اقتصادتهران: سرپرست وزارت نیرو گفت: در حال حاضر، بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان بازار آماده به کار و مهیای سرمایه گذاری، در صنعت آب و فاضلاب در کشور وجود دارد.

به گزارش وزارت نیرو؛ ستار محمودی، سرپرست وزارت نیرو در آیین اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران گفت: نمایشگاه سیزدهم در قیاس با نمایشگاه‌های سال‌های گذشته، هم از نظر کمی و از نظر کیفی و اراده محصولات جدید، در تراز بالاتری قرار داشت.

وی افزود: از اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه‌ها، فراهم کردن بستری برای آشنایی شرکت‌های داخلی و خارجی با جدیدترین دستاوردها دیگر و به اشتراک گذاشتن ایده‌های نو برای پیشرفت هر چه بیشتر این صنعت است. در این نمایشگاه، تکنولوژی و ایده‌های بسیار خوبی در زمینه اتصالات لوله‌ها، تجهیزات اندازه گیری و تله متری و البته فرهنگ سازی در حوزه مدیریت مصرف به نمایش، گذاشته شده بود.

سرپرست وزارت نیرو اضافه کرد: صنعت‌گران کشور، مایه افتخار این کشور هستند؛ چرا که در برهه‌های حساس همواره میدان دار اقتصاد کشور بودند و اجازه نداده‌اند تا شهروندان کم و کاستی‌هایی در زمان‌های سخت از جمله جنگ و یا زمان تحریم‌ها احساس کنند. خوشبختانه عمده مواد مصرفی در صنعت آب و آب و فاضلاب، تولید داخل است و ما در این زمینه، تا حد زیادی به خودکفایی رسیده‌ایم؛ اما این امر نباید ما را از توجه به تجربیات و ایده‌های نو جهانی بازدارد.

محمودی گفت: ایجاد کنسرسیوم‌هایی در داخل میان چندین شرکت داخلی می‌تواند باعث افزایش توانایی رقابت شرکت‌های داخلی از نظر توانایی و حجم سرمایه و البته هم افزایی قابلیت‌ها در مقابل رقبای خارجی شود. وجود بازاری ۸۰ میلیونی در داخل و حدود ۴۰۰ میلیونی در منطقه که عمدتاً تشنه محصولات بادوام با قیمت مناسب هستند، شرایط بسیار خوبی برای تکاپوی شرکت‌ها ما فراهم کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان بازار آماده به کار و مهیای سرمایه گذاری در صنعت آب و فاضلاب در کشور وجود دارد و این می‌تواند فرصت بسیار مغتنمی برای شرکت‌های داخلی باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches