×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بازار روز دهدشت تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

اقتصادتهران: در راستای مقابله با کروناویروس، بازار روز دهدشت تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش اقتصادتهران، در راستای مقابله با کروناویروس،دوشنبه ۱۹ اسفندماه، با همکاری شورای تامین و شهرداری بازار روز دهدشت تعطیل و راه‌های دسترسی به آن مسدود شد.

هم چنین اکیپ های سیاری با همکاری هلال احمر، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان تشکیل و در محل ورودی شهرستان در منطقه پادوک مستقر شدند و نسبت به سنجش کلیه مسافرین اقدام لازم صورت می پذیرد و موارد مشکوک جهت قرنطینه معرفی می شوند.

گشت های مداوم تعزیرات حکومتی در شهرستان فعال و در جهت شناسایی متخلفین اقدام نموده و نسبت به معرفی صنوف متخلف بویژه صنوف مرتبط با لوازم بهداشتی به دادگستری و پلمپ اصناف گرانفروش یا کم فروش اقدام می نماید.

به گزارش ایسنا، اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان با نصب بنر در مبادی ورودی شهر و میادین اصلی سطح شهر دهدشت از حضور میهمانان نوروزی و گردشگران به شهرستان کهگیلویه جلوگیری می نماید و همچنین تعطیلی کلیه سفره خانه های سنتی و کبابی ها ورستورانهای بین راهی را در دستور کار خود قرار داده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches