×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بارش نزدیک به ۲۰ سانتی متر برف در ارتفاعات تالش

اقتصادتهران: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تالش ارتفاع برف را در مسیر الماس، کرمان و لرزه این شهرستان، نزدیک به ۲۰ سانتی متر اعلام کرد.

غلامحسین بختشاهی روز پنجشنبه در مصاحبه با ایرنا گفت: بارش برف در این منطقه که از ساعت ۶ صبح دیروز آغاز شده بود از صبح امروز قطع شده است اما به رانندگان توصیه می شود برای تردد در جاده اسالم به خلخال، زنجیر چرخ داشته باشند.

رئیس اداره هواشناسی تالش نیز میزان بارش ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان را ۱۳۴ میلیمتر، دمای هوای فعلی تالش را ۱۳ درجه سانتیگراد و رطوبت هوا را ۹۱ درصد اعلام کرد.

افشین حمید نژاد گفت: پیش بینی می شود امروز از میزان بارش ها کاسته و به مرور قطع شود و در شبانه روز آینده، هوای صاف تا کمی ابری همراه با افزایش دما را خواهیم داشت.

بارش های شدید باران در شبانه روز گذشته، علاوه بر آبگرفتگی در معابر شهری و روستایی تالش، خسارت هایی به تاسیسات زیربنایی و روبنایی این شهرستان وارد کرده است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches