×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بارش رگباری در خراسان جنوبی منجر به سیلاب شد

اقتصادتهران: بارش رگباری باران در استان خراسان جنوبی موجب ایجاد روان آب و سیلاب در برخی مناطق از جمله تعدادی منازل مسکونی در شهرستان زیرکوه شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی شامگاه پنجشنبه به ایرنا گفت: ماهیت بارش های اسفندماه رگباری است و در شهرستان زیرکوه و مرکز آن شهر حاجی آباد عصر امروز طی ۲۰ دقیقه ۱۴ تا ۱۵ میلیمتر بارش باران داشتیم که بی سابقه است.

سیدابوالحسن میرجلیلی افزود: همچنین بارندگی در شهرستان های قاینات، طبس، سربیشه و درمیان در مناطق کوهپایه ای منجر به جاری شدن روان آب شد.

وی تصریح کرد: با توجه به شدت بارندگی ها اما خسارت های به وجود آمده نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: تاکنون هشدارها و اقدام های پیشگیرانه مقابله با سیل و روان آب از طریق کانال های مختلف مدیریت بحران و رسانه ها به مردم اعلام شد و مردم استان آمادگی لازم را در برابر این بارندگی ها داشتند.

وی تخریب شانه راه، آب بردگی راه های عشایری، آسیب به قنوات و آبگرفتگی ۱۲ واحد مسکونی را از خسارت های بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد و افزود: قسمتی از شبکه آب و فاضلاب روستایی شهرستان زیرکوه نیز دچار خسارت شد اما میزان خسارات زیاد نیست.

وی تصریح کرد: با اقدام به موقع امدادگران هلال احمر و نیروهای راهداری مشکلات ناشی از جاری شدن سیلاب در مناطق یادشده برطرف شده است و در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.

میرجلیلی گفت: پیرو اخطاریه های هواشناسی و مدیریت بحران درباره بارش های رگباری و احتمال جاری شدن سیلاب از چهارشنبه تا جمعه هفته جاری ۴۰ تیم امدادی و عملیاتی به دستور استاندار خراسان جنوبی در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: بارش ها از این به بعد تا اوایل سال آینده به صورت رگباری و نقطه ای خواهد بود بدین صورت که ممکن است همه استان را در بر نگیرد اما باید اخطاریه ها و هشدارها را جدی بگیریم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches