×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بارش باران و برف ولغزندگی راه های البرز

اقتصادتهران: مدیرراهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با بیان اینکه درتمام راه های البرز شاهد بارش برف و باران هستیم، گفت: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

 عباس صفری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به ورود سامانه سرد و بارشی که طی ۲۴ ساعت گذشته در البرز فعال شده،جاده کرج-چالوس در محدوده گچسر تا کندوان و ارتفاعات طالقان بارش برف و سایر راه های البرز بارش باران را شاهد هستیم.

وی تصریحکرد: لغزندگی جاده بر اثر بارش باران و برف خطراتی را برای رانندگان در پی دارد که می بایست احتیاط لازم را به کار گیرند.

صفری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اعتبارات امسال حوزه راهداری بسیار کم و ناچیزبوده، گفت: با توجه به اینکه یکهزار کیلومتر راه روستایی در استان البرز وجود دارد، اما اعتبارات مناسبی به داده نشده است.

این مسئول افزود: اکنون اعتبارات درخواستی راهداری البرز از مسئولان استانی برای نگهداری راه ها ۲ درصد هزینه های ساخت راه ها را تشکیل می دهد که آن هم به طور کامل اختصاص نیافته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یکهزار کیلومتر راه روستایی در البرز داریم اگر برای ساخت هر کیلومتر۵۰۰ میلیون تومان باشد، باید ۲ درصد آن برای نگهداری راه های روستایی اختصاص یابد.

صفری با اشاره به اینکه حداقل نیاز سالانه راه های روستایی۱۰ میلیارد تومان است ، گفت:اگر این اعتبار سالانه اختصاص نیابد با مشکل مواجه می شویم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches