×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

تهران اکونومی: معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ گفت: به منظور نهادینه‌سازی فرهنگ تفکیک پسماند وحفظ محیط زیست ایستگاه اطلاع رسانی و فرهنگی کمپین”آسمان آبی و زمین پاک”در میدان صادقیه برپاشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، رضا مددی، معاون امورشهری و محیط زیست  شهرداری منطقه ۵، با اشاره به اولویت برنامه‌های شهرداری در تحقق شهری با “آسمان آبی، زمین پاک “اظهار کرد: کمپین آسمان آبی و زمین پاک با دو رویکرد اصلاح رفتارهای ترافیکی و همچنین تفکیک پسماند خشک از مبدا درسطح شهر درحال اجراست.

وی افزود: با توجه به اهمیت مشارکت شهروندان در تحقق این رویکرد، برنامه‌های گسترده فرهنگی و آموزشی پیش‌بینی و اجرا می‌شود.

مددی با اشاره به استقرار ایستگاه آموزشی و اطلاع رسانی گفت: میدان صادقیه یکی از نقاط پر تردد واصلی غرب تهران است و در همین راستا با برپایی ایستگاه در میدان برنامه‌های آموزشی برای شهروندان اجرا می‌شود.

وی افزود: استفاده از بستر هنر برای انتقال مفاهیم زیست محیطی و اهمیت حفظ آن، در قالب اجرای نمایش‌های آموزشی در مدارس، اقدامی است که با همکاری آموزش‌ و‌ پرورش در حال انجام است.

معاون شهردار منطقه ۵ در ادامه به اجرای برنامه‌های آموزشی در غرفه‌های بازیافت اشاره کرد وافزود: به منظور ارتقای فرهنگ عمومی و توانمند سازی شهروندان، برنامه‌های آموزشی با مراجعه به درب منازل و واحدهای اداری در حال اجراست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches