×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ایران و قطر کمیته مشترک همکاری حمل و نقل هوایی و دریایی تشکیل دادند

اقتصادتهران: وزیر راه و شهرسازی گفت: ایران و قطر با تشکیل کمیته مشترک در صدند از ظرفیت های گسترده حمل و نقل هوایی و دریایی استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، عباس آخوندی روز دوشنبه در دیدار با جاسم سیف بن احمد السلیطی وزیر راه و ترابری و ارتباطات قطر افزود: امروز مذاکرات خوبی را با وزیر قطر انجام دادیم تا زمینه های توسعه همکاری های دو جانبه و همه جانبه بین دو کشور تقویت شود.

وی اظهار داشت: دو کشور در تلاشند در زمینه همکاری های تجاری، بندری، ترانزیت با استفاده از کریدور قطر ایران هدفگذاری مناسبی را داشته باشند تا در مدت کوتاهی دو کشور بتوانند از این ظرفیت ها استفاده کنند.

وی اظهار داشت: در این مذاکرات بر همکاری های مشترک شرکت های ایرانی و قطری تاکید شد تا شرکت های دو طرف بتوانند در ایران، قطر و مناطق آزاد دو کشور تجارت بین تجار را تسهیل کنند.

وی گفت: خوشبختانه در حوزه حمل و نقل هوایی بین ایران و قطر همکاری های خوبی وجود دارد و ما در این مذاکرات همکاری های شرکت های هوایی ایران و قطر را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

آخوندی تاکید کرد: بدون شک رفت و آمد مقامات دو کشور و توسعه همکاریهای همه جانبه بین دو کشور به استقرار صلح و امنیت در منطقه کمک خواهد کرد و در این مذاکرات مدیران عامل سازمان بنادر دو کشور هدفگذاری کردند تا پنج سال اینده در این بخش همکاریهای دو کشور به صورت گسترده ادامه یابد و در این راستا مقرر شده که حمل و نقل منظم دریایی بین دو کشور برقرار شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches