×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ایران صاحب ۲۰ فروند هواپیمای ATR می‌شود

اقتصادتهران: مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل خبر داد که قرارداد ‘هما’ با شرکت هواپیماسازی ATR برای خرید ٢٠ فروند هواپیمای ATR ۷۲-۶۰۰ به امضای مقامات دو کشور ایران و ایتالیا رسید.

اصغر فخریه کاشان،قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل روز دوشنبه در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: قرارداد ‘هما’ با شرکت هواپیماسازی ATR برای خرید ٢٠ فروند هواپیمای ATR ۷۲-۶۰۰ به امضای مقامات دو کشور رسید.

ایران به‌طور همزمان در کنار برنامه‌ریزی برای خرید هواپیماهای غول‌پیکر مسافربری به منظور افزایش توان فرودگاه‌های کوچک خود و انعطاف‌پذیر کردن ناوگان هوایی نسبت به خرید هواپیماهای با برد کوتاه و ظرفیت مسافرپذیری پایین نیز اقدامات جدی انجام داد که در نخستین گام به امضای یک موافقت‌نامه برای خرید ۲۰ فروند هواپیمای ATR از این شرکت ایتالیایی منجر شد.

با پایان مذاکرات برای خرید این هواپیماها امروز رسما و با حضور مقاماتی از کمپانی ای‌تی‌آر این قرارداد در محل هواپیمایی ایران ایر به امضا رسید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches