×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ایران در هفته تجارت چین برای تقویت بیشتر روابط با این کشور آماده می‌شود

اقتصادتهران: ایران برای دومین سال متمادی آماده میزبانی نمایشگاه هفته تجارت چین از تاریخ ۲۸ تا ۳۱ شهریور در مرکز نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب می‌شود.

بیش از ۲۰۰ شرکت و سرمایه‌گذار طراز اول چینی از بخش‌های مختلف صنعت شامل منابع زیربنایی و ساختمانی فرا-تکنولوژیک، صنعت لاستیک و قطعات خودرو، انرژی پایدار و مدیریت ضایعات، پالایش و پتروشیمی، صنایع‌الکترونیک هوشمند، چاپ، بسته‌بندی و پلاستیک، تجهیزات علمی و محصولات بهداشتی در این نمایشگاه چهار روزه شرکت می‌کنند.

نمایشگاه شهرآفتاب در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده اما تاکنون چندین رویداد بین‌المللی شامل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، AMB IRAN، و ششمین نمایشگاه لوله و ابزارآلات و تجهیزات و ماشین‌آلات وابسته در این مرکز برگزار شده است. گشایش ایستگاه شهرآفتاب، بزرگ‌ترین ایستگاه مترو در خاورمیانه دسترسی به این محل را بسیار ساده کرده است.

نوژان‌راد، کمیته سازماندهی‌ای را هدایت می‌کند که شامل اتاق بازرگانی بین‌المللی چین «سی سی پی آی تی» است.

کیان معتمدی‌کیا، رییس این شرکت گفت: ایران مرکز تجاری و مالی خاورمیانه به شمار می‌رود و بسیاری از شرکت‌های بزرگ، مراکز منطقه‎‌ای و قاره‌ای خود را در تهران مستقر کرده‌اند.

 وی افزود: چین از روابط تجاری بلندمدت با ایران منتفع می‌شود. بیش از ۴۹ درصد از کل واردات ایران از کشور چین انجام می‌پذیرد؛ بنابراین منطقی است که شرکت نوژان‌راد از تولیدکنندگان چینی دعوت کند تا همکاری اقتصادی، تجاری و روابط فرهنگی بین این دو کشور را گسترش دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches