×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
ایران تا صبح نخوابید

پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر کره جنوبی و صعود مستقیم به جام جهانی که برای اولین بار به عنوان تیم اول گروه صورت گرفت، مردم ایران به خیابان ها ریختند و با پخش شیرینی و شکلات و به صدا درآوردن بوق اتومبیل ها تا ساعاتی از بامداد به جشن و پایکوبی پرداختند.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در ورزشگاه مونسو شهر اولسان کره جنوبی به مصاف تیم ملی این کشور رفت و با تنها گل دقیقه ۵۹ رضا قوچان نژاد موفق شد حریف قدرتمندش را شکست دهد و برای اولین بار به عنوان تیم اول گروه خود راهی جام جهانی شود.

مردم ایران در شهرهای بزرگ و کوچک و حتی روستاها پس از به صدا درآمدن سوت داور چینی این دیدار به خیابان ها ریختند و با پخش شیرینی و شکلات به جشن و شادمانی پرداختند. گزارش مهر از شهرها و بخش های مختلف حکایت از آن دارد که جشن میلیونی مردم ایران با شکوه خاصی و بدون کوچکترین مشکلی برگزار شد و نیروی انتظامی نیز همپای مردم در این جشن حضور داشت و نهایت همکاری را با مردم داشت.

در تهران میادین اصلی مملو از علاقمندانی بود که سرازپا نمی شناختند و تا ساعات های ابتدایی روز چهارشنبه به جشن و پایکوبی پرداختند. در برخی میادین شهر تهران تجمع دوستداران فوتبال آنقدر زیاد بود که برای اتومبیل ها برای عبور به مشکل می خوردند و مجبور بودند ساعت ها منتظر بمانند اما این انتظار شیرینی بود چرا که علاقمندان به فوتبال فضای شادی را برای آنها فراهم کرده بودند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches