×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ایران به گروه چهار جانبه مبارزه با مواد مخدر پیوست

اقتصادتهران: ‘مهدی سنایی’ سفیر کشورمان در روسیه از پیوستن جمهوری اسلامی ایران به گروه چهارجانبه مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

سنایی روز دوشنبه در صفحه مجازی خود در شبکه اجتماعی نوشت: همزمان با حضور ‘عبدالرضا رحمانی فضلی’ وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران، کشورمان موافقت خود برای پیوستن به اجلاس چهارجانبه را اعلام کرد

وی افزود: بناست نشست آتی این اجلاس که پس از این ۵ جانبه خواهد بود پس از مشورت با سایر اعضا در ایران برگزار شود.

اجلاس چهار جانبه شامل کشورهای روسیه،پاکستان،افغانستان و تاجیکستان است.

سفیر ایران از امضای برنامه همکاری سه ساله ایران و روسیه در زمینه مبارزه با مواد مخدر به عنوان واقعه مهمی یاد کرد که توسط رحمانی فضلی و ایوانف رییس سازمان فدرال مبارزه با مواد مخدر روسیه امضا شد.

در این سند بر عزم ایران و روسیه برای ایجاد ساز و کار تبادل اطلاعات عملیاتی ازجمله اطلاعات در مورد اراضی کشت خشخاش و مراکز تولید مواد مخدر تاکید شده است.

بر اساس این سند طرف های ایرانی و روس مکانیسم برای همکاری در زمینه اجرای عملیات جستجوی مواد مخدر و مسدود کردن کانال های قاچاق آن مطابق با قوانین داخلی خود را تنظیم می کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches