×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ایران اسلامی کشوری تاثیرگذار در دنیا است

اقتصادتهران: استاندار هرمزگان گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت تدبیر و تعقل در دنیا به کشوری تاثیرگذار تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، جاسم جادری عصر پنجشنبه در جشنواره امتنان از کارگران نمونه استان هرمزگان ضمن تبریک فرارسیدن هفته کارگر، اظهار داشت: دست های جوانان غیور، متعهد و متخصص، کشور ما را به عزت و خودکفایی می رساند و موفقیت های امروز هم نتیجه کار همه از جمله کارگران است.

وی با اشاره به اقدامات و دستاوردهای دولت یازدهم، افزود: با تلاش های این دولت امروز جمهوری اسلامی ایران جزء هفت کشور دنیاست که موفق به ایجاد ۷۰۰ هزار شغل در یک دوره مشخص شده است.

وی بیان داشت: در اموری همانند رفتار با زیردستان و کارگران باید سیره اهل بیت (ع) را الگو قرار دهیم و نیاز است روحیه صیانت از حقوق کارگران در جامعه تقویت شود.

جادری تصریح کرد: طی روز های آینده با حضور رئیس جمهوری کارخانه صبا فولاد با ظرفیت تولید یک و نیم میلیون تن و همچنین پالایشگاه ستاره خلیج فارس که موجب اضافه شدن ۳۶۰ هزار بشکه و ۳۶ میلیون لیتر به چرخه تولید انرژی می شود و کشور را از واردات بنزین بی نیاز می کند، در هرمزگان افتتاح خواهد شد.

استاندار هرمزگان با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: شرکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات می تواند موجب ارتقاء هر چه بیشتر اقتدار ایران در جامعه جهانی شود و به طور یقین ملت ایران در ۲۹ اردیبهشت یک حماسه حداکثری دیگر را به ثبت خواهند رساند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches