×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ایران از آمریکا به سازمان بین المللی دریانوردی شکایت می‌کند

اقتصادتهران: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: شکایت ایران از اعمال محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه حمل و نقل دریایی، هفته آینده به سازمان بین المللی دریانوردی در لندن ارایه می‌شود.

محمد راستاد روز دوشنبه در حاشیه سمینار آموزشی لجستیک و زنجیره حمل و نقل که با همکاری اتحادیه اروپا برگزار شد، افزود: شکایت ایران برای ارایه به سازمان بین المللی دریانوردی (imo) مستند به قوانین بین المللی است و در اجلاس آینده این سازمان، سندی از سوی ایران علیه اقدامات آمریکا در زمینه حمل و نقل دریایی ایران، صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این اجلاس، بیانیه ایران به صورت یک سند رسمی منتشر خواهد شد، اضافه کرد: در این زمینه هیچ کشوری با آمریکایی‌ها همراهی نکرده و در اجلاس آینده ایمو شاهد حمایت کشورهای عضو از این سند خواهیم بود.

راستاد به سفر هیات‌های ۱۰ کشور اتحادیه اروپا برای شرکت در این سمینار آموزشی در تهران اشاره کرد و ادامه داد: برقراری ارتباط بیشتر با اتحادیه اروپا به ما کمک می کند تا حجم مبادلات تجاری بین ایران و کشورهای اروپایی بیش از پیش تقویت شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: قرار است در این سمینار، فرآیند تسهیل عملیات دریایی و بندری و استفاده از تجربه اتحادیه اروپا در ارایه خدمات مناسب دریایی مورد بررسی قرار گیرد تا با توسعه همکاری های بین ایران و اتحادیه اروپا شاهد تحولات بزرگی در صنعت حمل و نقل دریایی ایران باشیم.

راستاد تاکید کرد: تاکنون همکاری‌های فنی بین ایران و اتحادیه اروپا در حوزه حمل و نقل به ویژه در بخش دریایی بسیار خوب بوده و برگزاری این سمینار نشان می‌دهد که کشورهای اروپایی برای توسعه مناسبات خود با ایران اهمیت بسیاری قائل هستند.

به گزارش ایرنا، سمینار آموزشی لجستیک و زنجیره حمل و نقل با حضور محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و نیز هیاتی از مسئولان ارشد بخش حمل و نقل اتحادیه اروپا و فعالان صنعت حمل و نقل ایران در تهران برگزار شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches