true
نرخ پیشواز ایرانسل در ماههای مهر، آبان و آذر کمتر از نرخ مصوب و به قیمت ۲۵۰ تومان بود و از این جهت در پرداختیهای مابهالتفاوت تخفیف گرفت و به جای ۶ میلیارد، ۳.۲ میلیارد تومان به مشترکانش پرداخت.
تخلف دو اپراتور ارتباطی همراه اول و ایرانسل در ارائه آوای انتظار-آهنگ پیشواز و سر باز زدن از مصوبه ۱۴۷ کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات برای کاهش تعرفه این سرویس از ۵۰۰ به ۳۰۰ تومان، و در نهایت معرفی آنها به سازمان تعزیرات حکومتی موجب شد که هر کدام به فکر بازپرداخت اضافه دریافتیها بیفتند.
بر این مبنا باقر صمدی – مدیر کل بازاریابی ایرانسل – چهاردهم مهرماه اعلام کرد که مابه التفاوت تعرفه زمستان آهنگ پیشواز ایرانسل به حساب مشترکین واریز و به آنها از طریق پیامک اطلاع داده شده است.
وی همچنین اعلام کرد که ۳ میلیارد تومان اضافه دریافتی آهنگ پیشواز ایرانسل به حساب مشترکان بازگردانده شد.
این موضوع در حالی رسانهای شد که پیش از این سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تخلف دو اپراتور همراه اول و ایرانسل را به ترتیب ۸ و ۶ میلیارد تومان اعلام کرده بود.
اما در اطلاعیه ایرانسل به ذکر رقم ۳ میلیارد تومان بسنده شده است.
در این راستا موضوع را از معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری پیگیری کردیم که رضوانی درباره چرایی این موضوع گفت: طبق گفته مسئولان ایرانسل در ماههای مهر، آبان و آذر تعرفههای پیشواز ایرانسل کمتر از مصوب ۳۰۰ و به نرخ ۲۵۰ تومان بوده است و از این جهت میزان نرخی که ما در نظر گرفته بودیم به ۳٫۲ میلیارد تومان کاهش یافت.
به گزارش تسنیم، وی افزود: با این حساب این اپراتور تنها اضافه دریافتیهای زمستان را به مشترکانش پرداخت کرد.
او همچنین با تأیید اطلاعات ایرانسل گفت: بانک اطلاعاتی این شرکت در راستای اضافه دریافتیهای زمستان به رگولاتوری رسید و تأیید شد.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=4697
false
true