×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ایرانسل و بانک پارسیان در مسیر توسعۀ همکاری‌ها

اقتصادتهران: روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد: ایرانسل و بانک پارسیان بر هم‌افزایی و توسعۀ همکاری‌ها تأکید کردند.

به گزارش اقتصادتهران به نقل روابط عمومی ایرانسل، مدیران عامل ایرانسل و بانک پارسیان، روز سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، در محل ساختمان مرکزی بانک پارسیان، دیدار کردند.

در این نشست، بیژن عباسی‌آرند مدیر عامل و حبیب فرجام قائم ‌مقام معاون مالی ایرانسل و نیز کوروش پرویزیان مدیرعامل و عباس خسروانی معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک پارسیان، حمید توفیقی مدیر عامل گروه داده‌پردازی پارسیان و احمد جعفری مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان حضور داشتند.

در این دیدار، دو طرف بر توسعۀ همکاری‌ها و هم‌افزایی در راستای توسعۀ زمینه‌های مشترک خدمات‌رسانی تأکید کردند.

ایرانسل و بانک پارسیان در مسیر توسعۀ همکاری‌ها

ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، طی بیش از ۱۴ سال حضور در عرصۀ ارائۀ خدمات ارتباطی ایران، موفق شده تا با انحصارزدایی از این عرصه، خدمات نوین تلفن‌همراه، از جمله اینترنت پرسرعت همراه و ثابت را به مشترکان خود ارائه کند و با ارائۀ زیرساخت ارتباطی بر اساس جدیدترین فناوری‌های ارتباطی جهانی، از جمله شبکۀ نسل پنجم تلفن‌همراه (۵G)، تجربۀ سریعترین و جدیدترین شبکۀ تلفن‌همراه را برای مشترکان خود به ارمغان آورد و از توسعۀ کسب‌ و کارهای نوپای ایرانی بر این بستر نیز حمایت کند.

بانک پارسیان از اسفند ماه ۱۳۸۰، با هدف توسعۀ اقتصادی از طریق گسترش فعالیت در بخش صنایع، با فراهم آوردن امکانات، تسهیلات و تدوین و اشاعه ابزارهای مالی و پولی نوین، همچنین تأمین مالی برای زیربخش‌های ساخت، تجارت و مصرف در شبکۀ بانکی کشور در حال فعالیت است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches