true
اقتصادتهران: اپراتور دوم تلفن همراه از راهاندازی نخستین مرکز ارتباط با مشتریان اختصاصی زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.
بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانسل، کارشناسان این مرکز تا پایان عزاداریهای اربعین حسینی در ۲۴ ساعت شبانهروز آماده پاسخگویی به تماسهای مشترکان هستند.
برای ارتباط با مرکز ارتباط با مشتریان اختصاصی، زائران ایرانسلی میتوانند در مدت اقامت خود در کشور عراق، با شماره ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ تماس گرفته و پرسشهای خود را با کارشناسان این مرکز مطرح کنند و یا با نشانی ایمیل arbaein@mtnirancell.ir در ارتباط باشند.
همچنین نرم افزار «ایرانسل من» برای مدیریت حساب ایرانسلی، خرید شارژ و بسته اینترنت همراه، در کشور عراق نیز در دسترس زائران اربعین حسینی است. مشترکان ایرانسل میتوانند این نرمافزار را برای سیستمعاملهای اندروید، iOS و جاوا، از وبسایت ایرانسل و یا فروشگاههای نرمافزار موبایلی به صورت رایگان دریافت کنند.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=31820
false
true