×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
“ایدز واقعیتی انکار ناشدنی”

اقتصادتهران: همایش “ایدز واقعیتی انکار ناشدنی “به میزبانی منطقه ۲ برگزار شد.

همزمان با دهم آذر ماه ( اول سپتامبر) مصادف با روز جهانی ایدز همایش” ایدز واقعیتی انکار ناشدنی” برای آموزش و آشنایی بیشتر شهروندان و دانشجویان در منطقه دو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، “زارع “معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه دو در خصوص روز جهانی ایدز اشاره کرد : از سال ۱۹۸۸ نه تنها به خاطر افزایش بودجه ها جهت پیشگیری و درمان این بیماری، بلکه برای افزایش آگاهی، آموزش و مبارزه با تبعیضها نام گذاری شده است، و اهمیت آن در این است که به عموم مردم یاد‌آور شویم HIV از بین نرفته است و هنوز کارهای زیادی است که باید انجام شود.

به همین مناسبت همایشی با عنوان “ایدز واقعیتی انکار ناشدنی” که با مشارکت مجموعه دانشگاهی آزاد، واحد پیامبر اعظم (ص) و با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه و اعضای کانون های سلامت محور منطقه ۲ در محل سالن آمفی تاتر دانشگاه پیامبر اعظم به راهکارها ، نحوه تعامل دستگاهها جهت پیشگیری از بیماری و همچنین فرهنگ سازی جهت پذیرش بیماران در سطح اجتماع و ابعاد اجتماعی این بیماری پرداخته شد. به گزارش روابط عمومی منطقه ۲ در این همایش دکتر حافظی رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران به ارائه آمارها در ارتباط با فراگیری این بیماری در کشور و همچنین قانون های درحال تصویب به منظور حمایت از این بیماران اشاراتی نمود، همچنین دکتر صداقت رییس گروه کنترل ایدز وازرت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره فعالیت‌های کارگروه کمیته کشوری کنترل ایدز صحبت کرد و به نقشی که دستگاه‌های مختلف می‌توانند در پیشگیری از این بیماری داشته باشند پرداخت. البته این تعیین نقش‌ها، به گفته دکتر صداقت، اجباری نیستند و بیشتر مبتنی بر تعامل و همراهی هستند. در ادامه یک بیمار HIV مثبت مشکلات این بیماران در سطح اجتماع را تشریح نمود.

 

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches