×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ایجاد ۱۶ ایستگاه در سامانه تندروی منطقه ۶

اقتصادتهران: مدیریت شهری منطقه ۶ با ایجاد ۱۶ ایستگاه در سامانه تندرو و تامین ۳۳ دستگاه اتوبوس، بستر تردد آسان را برای شهروندان فراهم می کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، عظیم بابایی شهردار منطقه ۶ با بیان اینکه ماموریت مدیریت شهری درک درست مشکلات شهری و ارائه خدمات متوازن به شهروندان است،گفت: مدیریت شهری منطقه تلاش کرده با ایجاد ۱۶ ایستگاه در سامانه تندرو و تامین ۳۳ دستگاه اتوبوس، بستر تردد آسان را برای شهروندان فراهم می کند.

علاوه بر این منطقه ۶ بزودی میزبان خط ۳ مترو و همچنین خط بی آر تی از میدان راه آهن تا شهرک والفجر خواهد بود.

بابایی افزود: این خط در ۳ نقطه از منطقه یعنی در میدان های فاطمی، ولی عصر (عج) و میرزای شیرازی توقف خواهد داشت و اهالی از این ۳ ایستگاه می توانند به مناطق مختلف تهران دسترسی داشته باشند.

به گفته شهردار منطقه خدمت رسانی در زمینه ایجاد سهولت در حمل و نقل به اهالی منطقه از رویکردهایی است که در دستور کار این نهاد قرار گرفته است که با بازنگری در طرح جامع حمل و نقل منطقه محقق خواهد شد.

اقبال شاکری، عضو شورای شهر هم ابراز امیداوری کرده است که با راه اندازی این خطوط از ترافیک و آلودگی هوا و اتلاف وقت شهروندان جلوگیری شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches