×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۴ خرداد - ۱۴۰۰  
true
true
ایجاد واحد مدیریت کیفیت و حمایت از مشتری در استان ها

اقتصادتهران: مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت از ایجاد واحد مدیریت کیفیت و حمایت از مشتری در استانها و مناطق پستی خبر داد.

مدیرکل مدیریت کیفیت و امور مشتریان گفت:‌ در راستای تقویت تعامل با واحدهای اجرایی، واحد مدیریت کیفیت و حمایت از مشتری در ادارات کل پست استان ها و مناطق پستی تهران در آینده نزدیک راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، وطن پرست با اشاره به اهمیت حقوق شهروندی و لزوم اطمینان از ایفای تعهدات و ارتقا رضایتمندی مشتریان، افزود: نظارت مستمر از طریق سامانه های الکترونیکی و بازدید کیفی تا سطح شهرستان و دفاتر زیرمجموعه و رعایت موضوعات شهروندی این ضرورت را دوچندان می نماید که بر همین اساس و در راستای قانونمند نمودن انجام فعالیت های مرتبط با کیفیت و امور مشتریان، این واحد ایجاد خواهد شد.

به گفته وی، این واحد با توجه به حجم فعالیت استان ها متشکل از یک یا چند نفر از کارشناسان واجد شرایط خواهد بود و در سطح شهرستان ها نیز رییس اداره پست شخصا وظایف مورد انتظار را برعهده می گیرد و یک نماینده را به واحد استانی به صورت مشخص معرفی می نماید.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مشتری در شبکه پستی، تصریح کرد: در شرایط بازار رقابتی کنونی موضوع کیفیت از نگاه مشتریان برای شرکت‌‌ها و سازمان‌هایی که دغدغه حفظ و توسعه جایگاه خود را دارند به عنوان یک اصل راهبردی مطرح است و با این رویکرد  و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مسئولیت طرح ریزی، راهبری و امور مرتبط با کیفیت و مشتریان بر عهده این دفتر گذاشته شده است.

مدیرکل مدیریت کیفیت و امور مشتریان با تاکید بر اهم وظایف، شرایط  و الزامات تشکیل واحد مدیریت کیفیت و حمایت از مشتری، افزود: کنترل و نظارت دوره ای مرسولات و فرآیندها به منظور ایجاد اطمینان از اجرای الزامات کیفی، ارزیابی کیفی واحدهای زیرمجموعه استان در قالب الگوی کشوری، کنترل و نظارت بر عملکرد متصدیان میز خدمت، نظارت بر آراستگی ظاهری متصدیان قبول و توزیع و … بخشی از وظایف این واحد می باشد که شرح کامل آن به تمامی استان ها و مناطق پستی تهران ابلاغ شده است.

وطن پرست در ادامه در خصوص ضرورت راه اندازی این واحد نیز گفت:  با توجه به اینکه فعالیت این دفتر به منظور پیشبرد امور کیفی و انجام امر مهم و استراتژیک امور مشتریان به تنهایی کفایت موضوع را نداشته، لازم بود ضمن برنامه ریزی هدفمند ادارات کل پست استانها و مناطق پستی تهران نیز واحد متناظری برای انجام وظایف و مسئولیت های تعریف شده در این بخش انجام دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false