×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۵ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ایجاد بیش از ۱۵۸ هزار فرصت شغلی در شهرک های صنعتی

اقتصادتهران: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: با تلاش های صورت گرفته در چهار سال گذشته، ۹ هزار و ۷۳۳ طرح صنعتی در داخل شهرک های صنعتی با اشتغال ۱۵۸ هزار و ۴۶۴ نفر به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، علی یزدانی سه شنبه شب در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شهرک های صنعتی هرمزگان اظهار داشت: فعالیت ۷۹۴ شهرک و ناحیه صنعتی در کشورنشان دهنده نقش مهم این شهرک ها در چرخه اقتصاد و تولید و اشتغال کشور است.

وی با اشاره به برنامه دولت برای ایجاد نواحی صنعی در روستاها و شهرهایی با جمعیت کمتر از ۱۰ هزار نفر و مناطق کمتر توسعه یافته، گفت: این نواحی صنعتی با اعتبارات دولتی پیشنهادی به مجلس و یک و نیم میلیارد دلار تخصیص یافته از منابع صندوق توسعه ملی و حدود ۶ هزار میلیارد تومان توافق شده با معاونت روستایی معاون اول رئیس جمهور و بانک های عامل مرتبط در نظر گرفته شده، اجرا می شود.

یزدانی با اشاره به ظرفیت های صنعتی موجود در هرمزگان خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰۰ طرح نیمه تمام در هرمزگان وجود دارد که امیدواریم با پیگیری و تکمیل آنها روند اشتغالزایی در این استان شتاب بیشتری گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches