×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ایجاد بانک “تعاون اقلیمی” با سرمایه ۱۲۰ میلیون دلار

اقتصادتهران: مدیرعامل بانک اقتصاد نوین گفت: با مشارکت ۱۲۰ میلیون دلاری سرمایه ایرانی، بانکی ایرانی – عراقی به نام «تعاون اقلیمی» در عراق دایر کرده‌ایم که به دلیل مسائل امنیتی، مشکلاتی وجود دارد.

سن معتمدی در نشست سیاست‌گذاری روابط تجاری ایران و عراق به سرمایه‌گذاری این بانک در عراق برای تسهیل در تجارت اشاره کرد و گفت: ۶۸ درصد سرمایه بانک ایرانی عراقی با عنوان «تعاون اقلیمی» مربوط به اقتصاد نوین است که بالغ بر ۱۵۰ میلیارد دینار عراقی معادل ۱۲۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری شده است که شعبات زیادی در مراکز استانهای عراق دارد و دو شعبه آن در بغداد و یک شعبه در ایران تأسیس کرده‌ایم.

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین با اشاره به مسائل امنیتی و خطر ریسک برای سرمایه‌گذاری در عراق گفت: مانند همه بنگاه‌هایی که با عراق کار می‌کنند گرفتار چالش‌هایی هستیم که مهمترین آن بحث امنیتی است و با آمدن داعش موضوع بغرنج‌تر شده است که البته فعلاً شعبات بانک ما گرفتار این مسئله نشده است.

معتمدی چالش‌های ساختاری در داخل عراق را نیز از دیگر موانع عنوان کرد و گفت: این کشور سالها از صحنه بین‌المللی دور بوده و زیرساخت‌هایش به روز نیست تا حدی که برخی دستورالعمل‌ها را کپی کرده‌اند که در اجرا برایشان مشکل ایجاد می‌کند و عبور از موانع معمولاً به کمک دولت‌ها و ارتباط بین دولتها نیاز دارد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches