×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ایتام کمیته امداد امام در بانک ملی ایران افطار کردند

بانک ملی ایران در بیست و چهارمین شب ماه مبارک رمضان مصادف هفته اطعام و اکرام، میزبان بالغ بر ۳۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی‌(ره) بود.

در این ضیافت از مددجویان مذکور پذیرایی شد و مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از محل بودجه تبلیغات در اختیار این نهاد قرار گرفت تا در راستای اشتغال و توانمندسازی این عزیزان بکار گرفته شود.

عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی در این مراسم که جمعی از مسئولان کمیته امداد امام خمینی‌(ره) نیز حضور داشتند بیان کرد: بانک ملی ایران برای اهداف خیرخواهانه و کمک به افراد آسیب‌پذیر جامعه و حمایت مالی از کمیته امداد امام خمینی‌(ره) آمادگی کامل دارد.

وی به همکاری‌های نزدیک بانک ملی ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) در طول سالیان متمادی اشاره کرد و افزود : کمیته امداد یادگار امام راحل است که با همت و تلاش مدیران با سابقه و دلسوز این نهاد، خدمات گوناگون و ارزنده‌ای را به مددجویان و افراد تحت پوشش خود ارائه می‌کند.

رئیس هیأت مدیره بانک ملی ایران ارائه خدمات به این نهاد تاثیرگذار در جامعه را افتخاری بزرگ برای مدیریت و کارکنان بانک خواند و افزود: حمایت‌های اقشار مختلف جامعه از ایتام باید به صورت یک فرهنگ خاص، مورد توجه قرار گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches