true
تهران-وزير صنعت ، معدن و تجارت ۱۰ اولويت تجارت داخلي و بين المللي را بر اساس برنامه راهبردي صنعت ، معدن و تجارت ابلاغ كرد.
به گزارش ايرنا، بر اساس اين سند حقوق مصرف كننده و كارايي بازارها شامل تقارن اطلاعاتي ، صداقت در بازار و همچنين تجارت الكترونيكي و همگاني و فراملي كردن آن در اولويت هاي تعيين شده قرار دارد.
توسعه فروشگاه هاي بزرگ و يا شبكه سازي فروشگاه هاي خرد، عملكرد لجستيكي ( كارايي فرآيندهاي ترخيص كالا ، تحويل به موقع كالا و …) و زير ساخت هاي لجستيك ( هاب ، پايانه ، خطوط ريلي ، ناوگان و …) نيز از جمله اولويت هاي تجارت است كه دربرنامه راهبردي ذكر شده است.
به گزارش وزارت صنعت،معدن و تجارت همچنين تامين مالي صادرات ، پيوندهاي فعال و منعطف تجاري با بازارهاي هدف ، پرورش منابع انساني در كلاس جهاني و پنجره واحد تجاري ديگر اولويت هاي تجارت داخلي و بين المللي بر اساس سند راهبردي صنعت ،معدن و تجارت است.
بر اساس سند راهبردي ابلاغ شده از سوي وزير صنعت ، معدن و تجارت ، اسناد برنامه راهبردي شامل برنامه سطح كلان، برنامههاي عمومي (منابع انساني، فناوري، اقتصاد بينالمللي و …) و برنامههاي زنجيرههاي تامين (فلزات، تجهيزات حمل و نقل، تجهيزات الكتريكي و الكترونيكي و …) است.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=751
false
true