true
اقتصادتهران: نشست هماهنگی کانون نمایندگان سراسری گروه خودروسازی سایپا در شرکت زامیاد با حضور سعید علی زاده مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت زامیاد با اعضاء هیات مدیره کانون سراسری نمایندگان گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.
به گزارش اقتصادتهران به نقل از سایپانیوز، در این نشست، سعید علیزاده مدیرعامل شرکت زامیاد با اشاره به اهمیت خدمات در حوزه خودروهای تجاری و کار بیان داشت: باتوجه به بازار رقابتی در تولید خودروهای تجاری و جایگاه خاص این نوع خودروها در حمل و نقل جادهای کشور، بخش خدمات پس از فروش از اهمیت ویژهای برخوردار است.
او افزود: گسترش کمی و کیفی خدمات پس از فروش به مشتریان، از شاخصهای مهم در این حوزه از صنعت خودروسازی محسوب میشود و بهبود این شاخص موجب ارتقاء هر بنگاه تولیدی است. لذا ضرورت افزایش کیفیت و سرعت ارائه خدمات و تامین به موقع قطعات یدکی برای شبکه خدمات پس از فروش اولویت اصلی است.
مدیرعامل زامیاد همچنین با تأکید بر ایجاد تعامل دو سویه و تسهیل در روند فعالیت نمایندگیهای شبکه خدمات پس از فروش و شرکت زامیاد بیان داشت: با توجهبه جایگاه ویژه و ارتباط بیواسطه نمایندگان با مشتریان، نظرات و تجربیات آنها راه گشای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خواهد بود.
گفتنی است، حاضران در نشست هماهنگی کانون سراسری نمایندگان گروه خودروسازی سایپا با شرکت زامیاد، با ارائه گزارش و بررسی موضوعاتی همچون: هزینههای خدمات پس از فروش، سنجش و ارتقاء میزان رضایت مشتریان، ایجاد بستر تعامل و هم اندیشی مشترک نمایندگیها و شرکت زامیاد به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطرح شده پرداختند.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=273197
false
true