×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اهدای یکهزار فقره سند املاک به مردم گیلان

اقتصادتهران: در ادامه واگذاری های اسناد املاک و اراضی بنیاد مستضعفان به محرومان و توانمند سازی ومحرومیت زدایی از این مناطق ، یکهزار فقره سند در استان گیلان به واجدان شرایط اهدا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان, مسعود بهادران مدیر کل امور استان های اموال واملاک بنیاد مستضعفان توضیح داد: در این مرحله از اجرای طرح حمایتی هزار فقره سند به متراژ تقریبی ۳۰۱ هزار متر مربع به واجدان شرایط در منطقه واجارگاه از توابع رودسر استان گیلان اهدا خواهد شد.

وی افزود: ارزش تقریبی این تعداد سند که به مردم این منطقه و ۱۲ روستای اطراف آن واگذار خواهد شد بیش از ۴۰۸ میلیارد ریال برآورد می شود که پیرو منویات مقام معظم رهبری طی یک طرح حمایتی بنیاد برای توانمند سازی ومحرومیت زدایی صورت می پذیرد.

مراسم اهدای یکهزار سند ظهر روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه در مسجد جامع شهرستان واجارگاه از توابع رودسر با حضور مهندس سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان و جمعی از معاونان، ائمه جمعه استان، استاندار و فرماندار واجارگاه و با حضور مردم منطقه برگزار خواهد شد و در این مراسم به صورت نمادین به نیت ۱۴ معصوم ۱۴فقره سند به مشمولان منتخب طرح حمایتی بنیاد مستضعفان اهدا خواهد شد و سایراسناد نیز از طریق دفتر شرق استان گیلان  سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان به مردم تقدیم خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches