×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
انگلیس نتایج جاسوسی از شهروندانش را به آمریکا می‌دهد

دیوید دیوس نماینده مجلس عوام بریتانیا از اینکه در این کشور قوانین موثری برای حفاظت از کاربران اینترنت در برابر جاسوسی و نقض حریم شخصی وجود ندارد به شدت انتقاد کرد.

به گزارش وی تری، وی که در واکنش به افشای جاسوسی مستقیم دولت اوباما از عملکرد کاربران سایت های فیس بوک یاهو مایکروسافت و گوگل سخن می گفت افزود: باید فرآیندهایی را به کار بگیریم تا از مردم انگلیس در برابر جاسوسی نهادهای نظارتی حفاظت کنیم و قوانین موجود در این زمینه کاملا بی‌خاصیت و ناکارآمد هستند.

وی که در جلسه مجلس عوام بریتانیا به منظور رسیدگی به این مساله شرکت کرده بود افزود حجم بالای اطلاعات جمع آوری شده از شهروندان انگلیسی در قالب برنامه جاسوسی پریسم نشان می دهد که انگلیس برای حفاظت از شهروندانش تا چه حد ضعیف عمل کرده است.

دیویس خواستار بازنگری در رویه های موجود و بازنویسی آنها نیز شد. او از اینکه رسیدگی به مسائلی از این دست تنها بعد از افشای ناخواسته آنها ممکن می‌شود نیز اظهار تاسف کرد. به گفته وی بررسی ها حاکیست که نهادهای اطلاعاتی انگلیس قصد داشته‌اند نتایج جاسوسی خود از شهروندان انگلیسی را در اختیار نهادهای آمریکایی قرار دهند و این مساله هم مایه تاسف است.

این نماینده مجلس این ادعا که اقدامات یاد شده باعث افزایش امنیت مردم می شود را رد کرد و جمع آوری کوهی از اطلاعات درهم ریخته را تنها اتلاف وقت دانست که به نتیجه‌ای منجر نمی‌شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches