×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
انسداد ۱۱۲ حلقه چاه غیر مجاز در استان تهران

اقتصادتهران: مجری طرح احیاء و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای تهران از انسداد ۱۱۲ حلقه چاه غیر مجاز در استان تهران از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو مصطفی دهقان در چهل و ششمین جلسه کمیته راهبری طرح احیا و تعادل بخشی این شرکت در سال جاری گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جاری سه هزار حلقه چاه در محدوده عملکرد این شرکت باید پر و مسلوب المنفعه شود که ۱۱۲ حلقه از آن ها از ابتدای سال تاکنون پر شده است.

وی ادامه داد: با انجام این عملیات از خروج بیش از چهار میلیون متر مکعب آب در سفره های آب زیرزمینی محدوده عملکرد استان تهران جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای نصب ۵۲۵ دستگاه کنتور هوشمند در سال ۹۶ با استفاده از اعتبارات طرح تعادل بخشی گفت پس از صدور تاییدیه نهایی وزارت متبوع اجرای پروژه شروع خواهد شد اما با کمک بهره برداران تاکنون تعداد ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی و ۱۴۶ کنتور هوشمند فهام طی این مدت در محدوده عملکرد این شرکت نصب شده است.

دهقان در پایان خاطر نشان کرد: از ابتدای سال با تلاش گروه گشت و بازرسی شرکت آب منطقه ای تهران و با توجه به اهمیت حفاظت از منابع آب و اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی همچنین از ۷۴۱ چاه های مجاز استان و نیز از ۲۲۳ چاه های غیرمجاز استان و نیز قریب ۵۰۰ حلقه چاه های کشاورزی فاقد پروانه مشمول قانون تعیین تکلیف بازدید به عمل آمده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches