×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
انتقاد مدیرعامل بیمه البرز از نرخ‌ شکنی و رقابت‌های ناسالم در صنعت بیمه

اقتصادتهران: مدیرعامل بیمه البرز از وجود ضعف در سیستم مدیریتی شرکت‌های بیمه به عنوان یک عامل زیان به این صنعت ابراز گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، دکتر موسی رضایی، در نشستی خبری که صبح امروز، ۱۲ اردیبهشت در محل ساختمان مرکزی بیمه البرز برگزار شد، ضمن بیان این مطلب، گفت: سیستم اقتصادی کشور و به تبع آن، صنعت بیمه سالیان متمادی است که از وجود تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه رنج می‌برد و در این میان، برخی سو مدیریت‌ها بر افزایش آشفتگی در این صنعت دامن زده است.

وی با تاکید بر آن که رفتار برخی مدیران یکی از مشکلات اساسی صنعت بیمه به شمار می‌رود، تصریح کرد: سو مدیریت در کنار نرخ شکنی‌ها و رقابت‌های ناسالم همگی باعث شده تا صنعت بیمه از این نظر آسیب جدی ببیند.

وی با بیان آن که نرخ شکنی و انحصار در نهایت به رفتار بیمه گران بر می‌گردد، تصریح کرد: بیش از ۳۵ درصد پرتفوی صنعت بیمه در انحصار شبکه‌ها و نهادها و وزارتخانه‌های خاص است که سبب شده انرژی شبکه فروش گرفته شود و بنابراین اگر رفتار مدیریتی گذشته مدیران بیمه بهتر بود، الان شرایط بهتری داشتیم.

رضایی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش بر ضرورت هوشمندسازی در صنعت بیمه تاکید کرد و اظهارداشت: لزوم هوشمند سازی و تقویت زیرساخت‌های الکترونیک و نرم‌ افزاری در بیمه البرز از اولیت‌های مدیریت جدید شرکت است و امید است با اجرای طرح‌های مفید در این زمینه، مردم راحت تر بتوانند از خدمات و محصولات بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

مدیرعامل بیمه البرز با اشاره به این که صنعت بیمه در سالیان اخیر کم‌تر به فکر ارائه محصول جدید بوده بلکه کسب پورتفو در این صنعت بیش‌تر اهمیت داشته است، تاکید کرد: سیاستگزاری در دوره جدید در بیمه البرز بر این است تا نرخ‌های غیر فنی در بیمه البرز ارائه نشود.

بر اساس این گزارش، امیر سلطانی مقیم، مدیر توسعه بازار شرکت بیمه البرز با اشاره به محصول جدید این شرکت موسوم به شوکا اشاره کرد و گفت: در طرح شوکا که نوعی بیمه‌نامه پس‌انداز و سرمایه گذاری محسوب می‌شود، تمامی نیاز بیمه گزاران عمر و سرمایه گذاری دیده شده به طوری که این بیمه نامه که در یک بازه زمانی ۵ ساله طراحی شده است، به طور کامل نیازهای خدمات بیمه و همچنین مستمری و سرمایه گذاری بیمه گزاران را مرتفع خواهد کرد.

وی با اشاره به عقد قرارداد با بانک مهر ایران برای ارائه بیمه‌نامه عمر شوکا، تصریح کرد: این بیمه‌نامه ۷ پوشش و ۷ محور اصلی دارد که پس از سال پنجم، سود قطعی معادل ۱٫۷ سرمایه گذاری اولیه که ۲۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات قرض الحسنه است، به بیمه گذار پرداخت خواهد شد.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches