×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ تیر - ۱۴۰۰  
true
true
انتصابات بیمه البرز

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت بیمه البرز طی حکمی، غلامحسین آقاخانی را به عنوان سرپرست معاونت فنی این شرکت منصوب کرد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، محسن پورکیانی، مدیرعامل این شرکت در حکم انتصاب سرپرست جدید معاونت فنی تاکید کرده است: انتظاردارم با تکیه براصول راهبردی، سیاست ها و استراتژی های ابلاغ شده، بارعایت ضوابط و مقررات و درراستای منافع و مصالح شرکت، ضمن انجام هماهنگی و ایجاد ارتباط موثر کاری بین مدیریت های زیرمجموعه، اقدامات لازم به منظور ارتقای عملکرد واحدهای فنی صف و ستاد شرکت، ارائه طرح های نوین بیمه گری، اتخاذ روش های منتهی به افزایش نقدینگی، حفظ و افزایش سهم شرکت ازبازار بیمه، برنامه ریزی برای چابکی و بازبینی فرآیندها با رویکرد تحول دیجیتال، تلاش برای تحقق برنامه های عملیاتی ابلاغ شده با درنظر گرفتن موازین فنی، اخلاق حرفه ای و اصول حاکم بر بازار رقابتی و فراهم کردن زمینه های بروز خلاقیت ها، ایجاد نشاط و همدلی در آن حوزه مدیریتی را به عمل آورید.

این گزارش حاکی است، ، غلامحسین آقاخانی که پیش از این معاونت بازاریابی و فروش شرکت بیمه البرز بود، دانش‌آموخته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد و مدیریت دولتی در مقطع دکترا است و ‌فعالیت خود را  از سال ۱۳۷۷ در شرکت بیمه البرز آغاز کرد و سمت‌هایی از جمله معاون مدیر بیمه‌های اشخاص،‌ مدیر امور بیمه‌گزاران و مدیر توسعه بازار و امور مشتریان را در این شرکت عهده دار بود و طی سال‌های فعالیتش در بیمه البرز اقدامات شاخصی همچون تدوین و تنظیم دستورالعمل جامع صدور و پرداخت خسارت بیمه‌های اشخاص و تهیه فایل محاسباتی برای محاسبه حق بیمه های عمر و حوادث را انجام داده است.

همچنین در انتصاب دیگری، انتصاب سرپرست معاونت بازاریابی و فروش بیمه البرز منصوب شد.

مدیرعامل شرکت بیمه البرز طی حکمی محمد پوررحیمی، مدیر بیمه های اشخاص این شرکت را به عنوان سرپرست معاونت بازاریابی و فروش منصوب کرد.

در حکم انتصاب سرپرست جدید معاونت بازاریابی و فروش این شرکت، محسن پورکیانی تاکید کرده است: انتظار دارم با تکیه بر اصول راهبردی،‌ سیاست‌ها و استراتژی‌های ابلاغ شده بیمه البرز، اقدامات لازم به منظور حفظ و افزایش سهم شرکت از بازار،‌ افزایش و توزیع متوازن  پورتفوی شرکت، افزایش توان رقابتی، ارتقای کمی و کیفی شبکه فروش و ساماندهی و ایجاد سازمان فروش بیمه‌های عمررا به عمل آورید..

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false