true
اقتصادتهران: مدیر مخابرات منطقه تهران گفت: با متمرکز شدن تمامی درگاههای ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران در سامانه ۲۰۲۱ مدت زمان پاسخگویی به شکایات کاهش یافت.
به گزارش ستاد خبری شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه الکامپ، عرب هاشمی مدیر مخابرات منطقه تهران از متمرکز شدن تمام درگاه های ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران، در سامانه ۲۰۲۱ خبر داد و اظهار داشت: پیش از این مخابرات درگاههای ارتباطی متعددی در خصوص ثبت شکایات داشت که با تجمیع این درگاهها سامانه جامع رسیدگی به شکایات در واحد ارتباط مردمی روابط عمومی مخابرات منطقه تهران راه اندازی شد.
وی افزود: اکنون واحد ارتباط مردمی مخابرات یکپارچه شده که مشترکان میتوانند هرگونه پیشنهاد، مشکل و شکایات خود را به این سامانه گزارش کنند که با تجمیع شکایات امکان نظارت، پایش و رصد مستقیم دفتر بازرسی بر فرآیند رسیدگی به شکایات فراهم میشود و در نتیجه شاهد کاهش زمان پاسخگویی خواهیم بود.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=87237
false
true