×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
امکان همراهی خبرنگاران کردستان با وزیر صنعت و معدن فراهم نشد

اقتصادتهران: وزیر صنعت، معدن و تجارت روز پنجشنبه به کردستان سفر کرد تا با بالگرد به شهرهای سقز، بیجار و قروه رفته و از برخی واحدهای صنعتی و تولیدی این مناطق بازدید کند ولی هیچ خبرنگاری امکان همراهی وزیر را پیدا نکرد.

به گزارش ایرنا، عدم دعوت از اهالی رسانه و خبرنگاران خبرگزاری ها در استان کردستان برای پوشش برنامه های این سفر به دلیل محدودیت جا در بالگردهای اجاره ای در حالیست که به صورت گزینشی خبرنگار و تصویربردار صدا و سیما همچنین چند خبرنگار روابط عمومی دستگاه های مرتبط اجازه همراهی پیدا کردند.

قرار است در این سفر عملیات اجرایی بزرگترین طرح صنعتی تاریخ استان کردستان آغاز شود با این حال هیچ خبرنگاری از رسانه های جمعی کردستان امکان همراهی وزیر صنعت و هیات همراه را پیدا نکرد تا بالگردهای اجاره ای حامل مسئولان از فرودگاه سنندج به مقصد شهرستان سقز در ۱۹۰ کیلومتری به پرواز در آیند.

اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در حالی یکی از موارد مورد تاکید حقوق شهروندی دولت تدبیر و امید است ولی امکان همراهی محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به سه شهرستان سقز، بیجار و قروه برای شرکت در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه کارخانه صنایع زنجیره فولاد و بازدید از برخی واحدهای صنعتی برای اهالی رسانه کردستان فراهم نشد.

مطاجی از مسئولان روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به تماس تلفنی ایرنا مرکز کردستان بر حضور خبرنگار این رسانه همراه وزیر در این سفر تاکید کرد ولی عملا تلاشی برای این منظور صورت نگرفت.

برغم پیگیری خبرنگاران رسانه ها، روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان حتی حاضر نشد نسبت به تهیه خودرو برای اعزام آنها به شهرهای مذکور با هدف پوشش خبری سفر وزیر اقدامی انجام دهد.

سفر بدون حضور خبرنگاران و با بالگرد اجاره ای وزیر صنعت، معدن و تجارت در حالیست که دو هفته پیش وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت زمینی و از ارومیه به شهرهای بانه و سقز برای شرکت در افتتاح چند طرح بهداشتی و درمانی سفر کرد و اهالی رسانه نیز برای پوشش این سفر با برنامه ریزی مناسب دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند.

روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت که این سفر را در استان کردستان مدیریت می کند علت عدم همراهی خبرنگاران رسانه ها را برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی وزارتخانه، انجام سفر با بالگرد و محدودیت جا اعلام کرد.

روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت کردستان روز گذشته اعلام کرد هر خبرگزاری یا رسانه ای در کردستان که در شهرستان های مورد هدف این سفر خبرنگار دارد، می تواند در برنامه ها از همان جا حضور پیدا کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches