×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۰  
true
true
امکان مکاتبه الکترونیکی مشتریان با بانک دی فراهم شد

اقتصادتهران: با راه‌اندازی سامانه مکاتبات الکترونیکی به منظور بهبود نظام پاسخگویی به شهروندان،مشتریان بانک دی می‌توانند از طریق این سامانه با بانک دی مکاتبه کنند.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ در راستای کاهش مراجعات حضوری، صرفه‌جویی در هزینه‌های پستی و همچنین جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که به سامانه پیام دولت دسترسی ندارند و خواستار مکاتبه با بانک دی هستند، می‌توانند از این پس مکاتبات عادی خود را از طریق سامانه‌ مکاتبات الکترونیکی به نشانی اینترنتیemokatebe.ir  ثبت و ارسال کنند.

گفتنی است، دبیرخانه مرکزی بانک دی از طریق این سامانه مکاتبات ارسالی را دریافت کرده و برای اقدام به واحدهای مربوطه، ارجاع می‌دهد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false