×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
امضای تفاهم نامه ۱۰۰ میلیون دلاری برای تولید سوخت کشتی در منطقه ویژه خلیج فارس

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از امضای تفاهم‌نامه‌ سه‌جانبه به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار بین منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، شورای عالی صنایع دریایی کشور و شرکت فناور پالایش نفت با هدف تولید سوخت کشتی کم سولفور خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، محمدرضا پیرحسینلو در آیین امضای این تفاهم نامه افزود: امسال در نمایشگاه بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران که در قشم برگزار شد، شاهد امضای یک تفاهم‌نامه سه‌جانبه به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار بودیم.

وی تصریح کرد: این تفاهم‌نامه مربوط به تولید سوخت کشتی کم سولفور می‌شود و نشان از تمایل ما به تقویت و رشد اقتصاد دریایی کشور دارد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در همچنین از آمادگی کامل این منطقه اقتصادی برای همکاری با سایر شرکت‌ها و میزبانی از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی خبر داد و گفت: امیدوارم که این توافق‌ها گامی مهم در جهت افزایش تولید، ارتقای مراودات و همچنین توسعه صنایع دریایی و کسب و کارهای مرتبط با آن باشد. ضمن تقدیر صمیمانه از زحمات و مساعدت‌های بانک ملی ایران که همسو با مدیران استانی در راه پیشبرد اهداف دولت مردمی تلاش می کنند، از مدیران ارشد بانک ملی ایران خواست، باتوجه به اهمیت موضوع تامین مسکن برای اقشار ضعیف جامعه، بیش از پیش در جهت سرعت بخشیدن و تسهیل فرآیندهای بانکی طرح نهضت ملی مسکن در کنار مسئولان اجرایی باشند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches