×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
امسال باید ترانزیت کالا توسط شبکه ریلی ۱۵۰ درصد رشد کند

اقتصادتهران: عضو هیات مدیره راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت ترانزیت کالا توسط شبکه ریلی در اقتصاد ملی گفت: هدفگذاری ما برای امسال در حوزه ترانزیت ارتقای ۱۵۰ درصدی آن نسبت به سال گذشته است.

به گزارش ایرنا، حسین آشوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: آمارها نشان می دهد از ابتدای امسال تا کنون ترانزیت کالا ۵۵ درصد در شبکه ریلی کشور رشد داشته و دستیابی به هدف تعیین شده امکان پذیر است.

وی ادامه داد: برای رشد ترانزیت در شبکه ریلی کشور، کارگروه حمل و نقل بین المللی در راه آهن تشکیل شده تا با استفاده از ظرفیت های موجود در نقاط مرزی کشور بتوانیم ترانزیت کالا را از طریق نقاط مرزی به کریدورهای منطقه به خصوص به کشورهای آسیای میانه و ترکیه تا اروپا افزایش دهیم.

آشوری همچنین از آمادگی راه آهن ایران برای افزایش صادرات کالاهای تولیدکنندگان داخلی به کشورهای منطقه خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تا کنون صادرات کالا توسط شبکه ریلی ۱۱ درصد رشد داشته و ما آمادگی داریم با اعمال تخفیف های مناسب، کالای صادرکنندگان ایرانی را به بازارهای هدف برسانیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches