×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
امدادرسانی به ۴۸۹۷ آسیب‌ دیده برف و کولاک ۳ روز گذشته

اقتصادتهران: رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمرگفت: با تلاش امدادگران و نجات‌گران هلال احمر به ۴۸۹۷ نفر از هموطنان در ۱۹ استان کشور طی سه روز گذشته امدادرسانی شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مهدی ولی‌پور در خصوص خدمات امداد و نجات به آسیب دیدگان در برف و کولاک گفت: در سه روز گذشته از سه شنبه سی ام دی ماه  تا هشت صبح روز جمعه سوم بهمن، با تلاش امدادگران و نجات گران هلال احمر به چهار هزار و۸۹۷ نفر از هموطنان در۱۹ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، البرز، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، لرستان، مازندارن و همدان امداد رسانی شد.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۷۵ تیم امداد نجات متشکل از ۵۹۷ نفر امدادگر و نجاتگر،   در ۸۴ محور کوهستانی و ۳۷ شهر و روستا مشغول امداد رسانی به هموطنان آسیب دیده بودند و توانستند ۳۷نفر از مصدومان به مراکز امن منتقل کنند و ۲۰ نفر هم به مرکز درمانی منتقل شد.

رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اسکان اضطراری آسیب دیدگان ناشی از برف و کولاک ادامه داد: در سه روز گذشته توانستیم برای  ۳۳۸ نفر اسکان اضطراری فراهم کنیم همچنین ۳۹۲ دستگاه اتومبیل از برف رها سازی شد و یکی از هموطنانمان نیز در حادثه سقوط درخت در شهرستان نکا جان خود را از دست داد.

ولی پور توضیح داد: در این مدت ۹۲تخته پتو، ۱۷۹۵کیلوگرم نایلون، ۹۷ بطری آب معدنی، ۳۷۹ بسته بیسکوییت، ۴۵۷ بسته غذایی و ۴۴ کیلوگرم خرما در بین آسیب دیدگان توزیع شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches