×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
امتیاز به مشتریان ادغامی با بانک رسالت

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت مطالبات معوق این بانک را سه درصد کل منابع آن عنوان کرد.

محمدحسین حسین‌زاده در مورد میزان مطالبات معوق بانک قرض‌الحسنه رسالت بعد از ادغام توضیح داد: با توجه به این‌که ما با تسهیلات‌گیرندگان کلان روبه‌رو نبوده و اغلب مشتریان ما عامه‌ی مردم هستند، بنابراین آنها نیز کمتر دچار مشکل و عدم پرداخت اقساط می‌شوند. از این‌رو مطالبات معوق بانک‌های قرض‌الحسنه نسبت به بانک‌های دیگر چندان زیاد نیست.

وی با بیان این‌که قبل از ادغام موسسات به صندوق‌ها در بانک قرض‌الحسنه رسالت مطالبات معوق آن کمتر از یک درصد بود، افزود: این در حالی است که بعد از ادغام در مجموع این بانک و شعبی که از موسسات و صندوق‌های دیگر در آن ادغام شد مجموع مطالبات معوق حدود سه درصد کل منابع این بانک را تشکیل می‌دهد.

حسین‌زاده همچنین در مورد این‌که بعد از ادغام‌ها سپرده‌گذاران در بازپرداخت اقساط دچار مشکل نشده‌اند؟ بیان کرد: این نارضایتی مردم به گونه‌ای است که در برخی موسسات ممکن است اصل سپرده‌ها دچار مشکل شده باشد، یعنی ما تعهدی را بیشتر از پرداخت اصل سپرده نداشته باشیم، اما با هماهنگی با بانک مرکزی اقدام به پرداختی به عنوان تسهیلات کردیم. بنابراین امتیازاتی را نیز برای آنها در نظر گرفته‌ایم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches