×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
الزام نصب نرخ‌های مصوب پروازها در فرودگاه مهرآباد

اقتصادتهران: کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه مهرآباد باهدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی برگزار و بر الزام نصب نرخ‌های مصوب و برخورد قانونی با گران‌فروشان در ترمینال‌های فرودگاهی تأکید کرد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، ابراهیم مرادی راهبر فرودگاه مهرآباد ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های همه عوامل فرودگاهی در یک سال گذشته اظهار امیدواری کرد: در تعطیلات نوروز نیز چون گذشته با تدابیر بهتر و همدلی بیشتر بتوان با کمترین تأخیر در خدمت‌رسانی به مردمان شریف پایتخت و هم‌وطنان ارجمند انجام‌وظیفه کرده و خدمات ایمن و در حد استاندارد را ارائه کنیم.

وی بر الزام نصب نرخ‌های مصوب برای کنترل گران‌فروشی بلیت در دفاتر فروش تأکید کرد.

محمدحسین آجیلیان، مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز در کمیته تسهیلات مهرآباد گفت: عملیات نوروزی در فرودگاه‌ها از جمله فرودگاه مهرآباد از ۲۴ اسفند شروع شده و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و در این راستا آئین‌نامه سفرهای نوروزی به همه فرودگاه‌ها ابلاغ شده و اجرایی است.

وی تصریح کرد: سامانه ASQ با سر شماره ۱۰۰۰۷۰۶۹ را برای انعکاس نظرات و انتقادات مسافران فعال شده و تابلوهایی در این ‌خصوص در ترمینال‌ها نصب خواهد شد تا تجربه‌ای بهتر برای مسافران رقم بزنیم.

در ادامه سالاری معاون دادستان و رئیس دادسرای فرودگاه مهرآباد با اشاره به اهمیت موضوع تأخیر و ابطال پروازها بر استقرار نماینده از سوی ایرلاین‌ها در ترمینال برای پاسخگویی به مسافران تأکید کرد.

وی گفت: در صورت بروز تأخیر یا ابطال پروازی هرگونه برخورد غیرمحترمانه از سوی افراد شرکت هواپیمایی و مسافران شامل برخورد قانونی خواهد بود.

وی افزود: همچنین هرگونه گران‌فروشی و یا دلالی بلیت مجازات جدی قانونی در پی خواهد داشت و فروش بلیت چارتری جز در مسیرهای اعلامی سازمان هواپیمایی کشوری ممنوع است.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches