×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
الزام دریافت ایران‌کد برای اجناس وارداتی برداشته شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جدیدترین اظهارنظر خود با انتقاد از طرح شبنم و ایران کد اظهار کرده که این طرح‌ها باعث ایجاد بروکراسی شدید در تجارت خارجی کشور شده و به همین دلیل در حال جمع کردن ایران کد هستیم زیرا با این کارها به قاچاق کالا رسمیت بخشیده‌ایم.

در این رابطه احمد غلامزاده، مدیرعامل شرکت ایران‌کد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:‌ ایران کد از فرایند واردات به صورت مقطعی خارج خواهد شد.

وی افزود:‌ نظر وزیر تنها در رابطه با کالای وارداتی بوده است و کلیه کالاهایی که وارد بازار می‌شود چه از مسیر تولید و چه از مسیر واردات در پوشش ایران کد قرار می‌گیرند.

او تصریح کرد: زمان خروج کالاهای وارداتی از پوشش ایران کد باید از سوی سازمان توسعه تجارت اعلام شود و در حال حاضر مانند گذشته ایران کد به فعالیت می‌پردازد.

غلامزاده با بیان این‌که ماموریت کلی ایران کد در حال انجام است، تاکید کرد: ایران کد به عنوان شناسنامه الکترونیکی و منحصربه فرد یک کالا صادر می‌شود که منطق و شرایط کسب و کار ایجاب می‌کند در آینده کالای وارداتی در پوشش ایران کد قرار گیرد.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches