×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
“اقتصاد نوین” بانک برتر سال ۱۴۰۰

تهران اکونومی: مدیرعامل بانک اقتصادنوین اعلام کرد: بر اساس سند راهبردی جدید بانک درنظر داریم در سال ۱۴۰۰ یکی از سه بانک برتر کشور به لحاظ سودآوری باشیم.

حسن معتمدی در گردهمایی خانواده بزرگ بانک اقتصادنوین که با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران، روسای ادارات، روسای شعب و مدیران عامل شرکت‌های وابسته برگزار شد، گفت: بانک اقتصادنوین به منظور ارزش آفرینی برای مشتریان الگویی از بانکداری جامع، برگرفته از بانکداری روز جهان را برای گروه های مختلف مشتریان ارایه می‌کند که این خدمات نیازهای مشتریان را در عرصه های پولی و مالی تامین خواهد کرد.

وی ضمن تبریک سالروز آغاز امامت امام عصر (عج) و شروع سال جدید میلادی، ضمن تشریح ماموریت‌ها و چشم انداز بانک، افزود: شرکت‌ها برای توسعه و حضور بلندمدت در صحنه‌های اقتصادی ناچارند سند راهبردی داشته باشند تا بتوانند رقابت کنند و بانک اقتصادنوین نیز از این قاعده مستثنی نیست و سند راهبردی بانک نقشه راه بانک اقتصادنوین را برای دست یابی به هدف های بانک تعیین خواهد کرد.

معتمدی ادامه داد: با افزایش تعداد بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری خصوصی، شاهد شرایط ویژه در نظام پولی کشور هستیم، در چنین شرایطی لازم است ضمن بررسی لحظه‌ای شرایط برنامه های میان مدت و بلند مدت بر اساس شرایط مورد توجه قرار بگیرد که در این راستا مقرر شد سند راهبردی بانک مورد بازبینی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: سند جدید راهبردی بانک که امروز رونمایی می‌شود، ویرایش نهایی شده و حاصل نظرات تمام اعضای هیات مدیره، معاونت ها و دیگر مدیران و مسئولان بانک است.

به گفته معتمدی اجرای این سند بر اساس اولویت‌ها و به صورت فازبندی پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: بانک اقتصادنوین متعهد است الگوی خود را در چارچوب بانکداری اسلامی و جلب رضایت‌مندی همه ذی‌نفعان، با تمرکز بر ارایه نوآورانه خدمات بانکی و بهره‌مندی از سرمایه انسانی روزآمد و کارآمد ادامه دهد تا نقشی اثربخش در توسعه و رشد اقتصادی کشور ایفا کند.

معتمدی درباره برتر شدن بانک توضیح داد: ما ضمن خوشنامی، چابکی و جلب اعتماد، یکی از سه بانک برتر ایران به لحاظ سودآوری خواهیم بود. این مهم را با برخورداری از شایسته‌ترین کارکنان، کارآمدترین مدیران، مدرن ترین کانال‌ها، کاربرد همه جانبه فناوری‌های نوین و گسترش دسترسی مشتریان به خدمات بانک در سراسر ایران و جهان محقق خواهیم کرد.

وی گفت: قدرمطلق سود به عنوان ملاک ارزیابی حصول به چشم انداز بانک درباره سودآوری است و در این راه افزایش سهم بازار سپرده ای، تسهیلاتی و خدماتی بانک هدف ما است.

معتمدی افزود: بانک اقتصادنوین رعایت اصول اخلاق حرفه‏ای و صداقت را مسئولیت اصلی و لازمه کمک به رشد و توسعه نظام اقتصادی کشور می‌داند، ضمن اینکه احترام به حقوق عامه و محیط زیست در اولویت های اصلی بانک قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه پایبندی به اصول بانکداری اسلامی زیربنای توسعه نظام پولی کشور است، ادامه داد: بانک اقتصادنوین با رعایت اصول و مبانی بانکداری اسلامی و با استفاده از کارکنان روزآمد و کارآمد و نیز توسعه فرهنگ کارگروهی، خدمات پولی مورد نیاز مشتریان را تامین می کند ضمن اینکه در نظر داریم سطح استانداردهای نظام بانکی را همگام با نوآوری‌های جهانی ارتقاء بخشیم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches