×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش ۴۰ میلیون دلاری سرمایه گذاری‌ گروه عوجان در ایران

اقتصادتهران: عضو هیات مدیره و مدیر ارشد بازرگانی گروه عوجان ایران از افزایش دو برابری ظرفیت در کارخانه قوطی‌سازی خود در کشور خبر داد.

“تولگا سزار” در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی آگروفود، با بیان این که سرمایه‌گذاری به عنوان بخشی از تلاش گروه عوجان برای دو برابر کردن ظرفیت تولید جهت پاسخ دادن به تقاضاهای موجود منطقه است به افزایش سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در ایران و دو برابر شدن ظرفیت تولید کارخانه قوطی‌سازی آلومینیوم کاوه، اشاره کرد و گفت: به عنوان عضوی از یک هولدینگ گسترده که بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد، مفتخریم که از سال ۲۰۰۳ در ایران در حوزه نوشیدنی و بسته‌بندی با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۷۰ میلیون دلار حضور داریم. کارخانه اصلی ما در ساوه، کارخانه‌ای منسجم با فناوری پیشرفته در تراز جهانی است. ما در بخش بازار نوشیدنی‌ها در ایران، فرصت ویژه‌ای را می‌بینیم و راه‌اندازی خط تولید دوم در کارخانه قوطی‌سازی آلومینیوم کاوه، نشان‌دهنده تعهدات ما به رشد این صنعت در کشور و منطقه است. همچنین قصد داریم با بهره‌گیری از دانش محلی، به تعهداتمان نسبت به جامعه، مردم و محیط‌زیست ایران عمل کنیم.

تولگا سزار ادامه داد: ما از مواد اولیه داخلی با کیفیت استفاده می‌کنیم و در تلاش هستیم تا بهره‌گیری از تولیدات داخلی ایران را گسترش دهیم. ما در حال برنامه‌ریزی برای گسترش دامنه تولیدات نوشیدنی، معرفی برندها و گروه‌های جدید محصولات تند مصرف نیز هستیم. همچنین قصد داریم با بهره‌گیری از دانش شرکت هولدینگ‌مان در زمینه‌های هتل‌داری، املاک و گردشگری، در صنعت دارای پتانسیل گردشگری ایران سرمایه‌گذاری کنیم.

گفتنی است فعالیت گروه عوجان ایران علاوه بر کارخانه قوطی‌سازی آلومینیوم کاوه، شامل فعالیت شرکت صنایع عوجان ایرانیان نیز می‌شود. این شرکت فعالیت خود را از سال ۲۰۰۵ در ایران شروع کرده است. شرکت صنایع عوجان ایرانیان تولید‌کننده و توزیع‌کننده و بازاریابی رسمی برند رانی در ایران است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches