×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش ۲۲۳ درصدی تعامل مخاطبان شبکه‌های اجتماعی بانک مسکن

اقتصادتهران: با انجام برنامه‌های سرگرمی و آموزشی در شبکه‌های اجتماعی میزان تعامل مخاطبان بانک مسکن به میزان ۲۲۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن، به مناسبت هشتاد و سومین سالروز تاسیس بانک مسکن مسابقه‌ای در قالب بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) در شبکه‌های اجتماعی بانک برگزار شد.

این مسابقه با هدف تعامل بیشتر با مخاطبان بانک در شبکه‌های اجتماعی و ایجاد فضای نشاط و سرگرمی در قالب طرح یک سوال که یافتن پاسخ آن نیازمند پیدا کردن الگو و نهایتا رسیدن‎‌ به عدد ۱۳۱۷ که نشانگر سال تاسیس بانک مسکن است، انجام شد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ دی‌ماه فرصت داشتند تا در این مسابقه شرکت کنند.

قرعه کشی این مسابقه انجام شده و به برندگان پیامی در خصوص نحوه دریافت جوایزشان ارسال شده است و ۸۳ جایزه نفیس به ۸۳ نفر از برندگان مسابقه به رسم یادبود اهدا می‌شود.

در مهلت تعیین شده جهت شرکت در مسابقه بیش از ۱۲۵ هزار پیام ارسال شد و بیش از ۴ هزار عضو جدید به جمع مخاطبان بانک در شبکه‌های اجتماعی ملحق شدند.

همچنین میزان تعامل مخاطبان بانک در شبکه‌های اجتماعی در یک ماه گذشته بیش از ۲۲۳ درصد رشد داشته است.

بانک مسکن با بکارگیری روش‌های تولید محتوای جذاب و اثربخش، در ارتباط نزدیکتر و صمیمی‌تر با مخاطبان، همواره سعی دارد که از ظرفیت بالای شبکه‌های اجتماعی استفاده کند و به منظور افزایش رضایت مشتریان برنامه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی را به اجرا بگذارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches