دوشنبه, ۱۷ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

افزایش مشتریان درگاه‌های مجازی بانک ملت

۳ مرداد, ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱

افزایش مشتریان درگاه‌های مجازی بانک ملت

اقتصادتهران: تعداد مشتریان درگاه‌های مجازی بانک ملت شامل بانکداری اینترنتی، همراه بانک، تلفنبانک و پیامک بانک، به بیش از از ۱۶ میلیون و ۲۶۶ هزار مشتری افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، تا پایان خردادماه سال‌جاری تعداد مشتریان بانکداری اینترنتی این بانک به ۵ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۹۶۳ مشتری، مشتریان همراه بانک به چهار میلیون و ۵۶۱ هزار و ۵۷۸ مشتری، مشتریان تلفنبانک به چهار میلیون و ۳۵۹ هزار و ۶۸۸ مشتری و مشتریان پیامک بانک به یک میلیون و ۶۴۲ هزار و ۱۸۳ مشتری رسیده است. همچنین در بهار ۹۴، تعداد  ۴۴ میلیون و ۵۶۶ هزار و ۴۶۵ فقره تراکنش از طریق درگاه‌های مجازی بانک ملت انجام شده است.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها