×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش سرعت وصول مطالبات ارزی در دوره جدید مدیریت صندوق توسعه ملی

اقتصادتهران: مدیر قراردادها، پیگیری مطالبات و نظارت بر مصرف صندوق توسعه ملی، از پیگیری جدی تر وصول مطالبات از دولت و بخش‌های خصوصی و همچنین سرمایه‌گذاری صیانتی در بخش‌های پربازده اقتصادی در دوره جدید فعالیت صندوق خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه ملی، «رضا محمدی» ضمن تشریح آخرین وضعیت وصول مطالبات ارزی و ریالی صندوق اعلام کرد: صندوق توسعه ملی در راستای صیانت از منابع ارزی کشور، طی سالیان اخیر پیگیری‌های مستمری در خصوص وصول مطالبات خود از دولت و بخش خصوصی انجام داده است؛ در این بین هرچند عمده مطالبات ارزی صندوق مربوط به منابع اعطائی به دولت بوده اما تاکنون وصول مطالبات از دولت ناچیز بوده و عمده منابع وصول شده نیز مربوطه به طرح‌های بخش خصوصی است.

وی تصریح کرد: طی سال‌های اخیر و پس از به بهره‌برداری رسیدن طرح‌های ارزی تأمین مالی شده، اقدامات صندوق برای وصول مطالبات خود از بخش خصوصی صورت گرفته اما با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه بین المللی و سایر مشکلات داخلی و خارجی تحقق اهداف وصول مطالبات این صندوق با چالش جدی مواجه شده است.

محمدی با اشاره به پیگیری جدی‌تر وصول مطالبات از دولت و بخش‌های خصوصی و همچنین سرمایه‌گذاری صیانتی در بخش‌های پربازده اقتصادی در دوره جدید گفت: این صندوق تلاش می‌کند از همه  ظرفیت‌های قانونی و حاکمیتی خود برای حفظ سهم نسل‌های آینده مطابق بامفاد اساسنامه خود و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) استفاده کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches