true
مدیرعامل شرکت بیمه سامان با تاکید بر این که ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی، بستر مناسبی برای ارتقای سطح خدمات بوده و منجر به افزایش میزان رضایت مشتریان از شرکت های بیمه می شود، گفت: شرکت بیمه سامان نیز با استفاده از همین فناوری، در تلاش است تا دسترسی به دستورالعمل ها و شیوه نامه های موجود عملیات بیمه گری را ساده سازی کرده و از این طریق، سرعت و دقت خدمات رسانی به مشتریان را بهبود بخشد.
احمد رضا ضرابیه در سخنرانی در پنل های جانبی سیویکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بینالمللی بیمه و توسعه تصریح کرد که نظام بانکی و بیمه ای کشور در حوزه فناوری اطلاعات پیشرفت قابل توجهی دارد و صنعت بیمه نیز علاوه بر استفاده معمول از فناوری اطلاعات در حوزه ارزیابی خسارت آنلاین و یا چت بات، به حوزه مدیریت دانش نیز ورود کرده است.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=293673
false
true