×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و افزایش حجم مراجعات به شعب بانک اقتصادنوین، ساعت کار شعب این بانک در روزهای پایانی سال افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این بانک پیشاپیش ضمن تبریک آغاز سال جدید به هموطنان عزیز اعلام کرد همزمان با روزهای پایانی سال و افزایش حجم مراجعات به شعب بانک اقتصادنوین و لزوم تسریع در ارایه خدمت به مشتریان، ساعت کار شعب این بانک در استان تهران و کلان شهرها افزایش یافته است.

بر این اساس شعب این بانک در استان تهران و کلان شهرهای کرج، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد از روز شنبه ۲۳ اسفند ماه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه به صورت یک‌سره مفتوح بوده و آماده ارایه خدمت به مشتریان می باشند.

همچنین شعب این بانک در روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ و روز پنج‌شنبه نیز از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه به صورت یک‌سره مفتوح بوده و آماده ارایه خدمت به مشتریان می‌باشند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches