×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش رشته های دانشگاهی در ترم بهمن ماه

مدیر اجرایی مرکز آموزش علمی کاربردی شهر سازی ،نوسازی و بهسازی شهرداری تهران با اعلام اینکه از بهمن رشته های جدیدی در دانشگاه ایجاد خواهد شد از افزایش ظرفیت دانشجویان این مرکز خبر داد .

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی ذبیح الله زارع با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر در این مرکز رشته معماری شهری در مقطع کارد انی و در رشته فناوری گرایش نوسازی بافت های فرسوده در مقطع کارشناسی اقدام به جذب دانشجو می کند اما با توجه به ظرفیت ها و توامندی علمی اساتید مرکز ،ما ضمن تمدید رشته های فعلی در خواست رشته هایی که سابقه آموزشی دارند را نمودیم که این امر برای نیم سال دوم سال تحصیلی جاری میسر گشت .

وی در ادامه خبر داد : بر این اساس در نیم سال دوم سال تحصیلی جاری رشته های مرمت ساختمان ،حمل و نقل و ترافیک از زیر مجموعه های شاخه عمران و رشته شهر سازی در مقطع کاردانی و در مقطع کارشناسی نیز رشته معماری گرایش طراحی محیط های بیرونی به رشته های موجود داتنشگاه افزوده خواهد شد و این مرکز در این رشته ها دانشجو خواهد پذیرفت.

وی در پایان یاد آور شد : با افزوده شدن رشته های فوق پیش بینی می شود ظرفیت دانشجویان این مرکز به ۶۰۰ نفر افزایش یابد . لازم به ذکر است ظرفیت فعلی مرکز بالغ بر ۲۰۰ دانشجو می باشد.

 

 

 

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches