true
اقتصادتهران: به منظور افزایش سطح دسترسی هموطنان به خدمات بانکی و انجام سریع این خدمات، خودپردازهای خارج شعبه بانک سینا به ۳۳۸ دستگاه رسید.
به گزارش روابط عمومی بانک سینا، این بانک در راستای ترویج فرهنگ استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، در کنار بهره برداری از دستگاه های خودپرداز شعبه ای و سامانه هایی چون همراه بانک، اینترنت بانک، همبانک، سیناسل، پیام کوتاه و شعب فرابانک با افزایش دستگاه های خودپرداز خارج شعبه از ۱۹۴ دستگاه در سال ۹۲ به ۳۳۸ دستگاه در پایان اسفند ۱۳۹۳ گام های موثری را در ایجاد زمینه های دسترسی سریع هموطنان به خدمات بانکی برداشته است.
بر اساس این گزارش، مقایسه عملکرد بانک سینا در زمینه توسعه دستگاه های خودپرداز خارج شعبه طی سال های ۹۲ و ۹۳ رشد ۷۴ درصدی را نشان می دهد.
این گزارش می افزاید: با استفاده از دستگاه های خودپرداز بانک سینا، عملیات متعدد بانکی شامل پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ، پرداخت قبوض، انتقال وجه، برداشت وجه و نظایر آن امکان پذیر است.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=21761
false
true