×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش تعداد ایرلاین‌ها و پروازهای خارجی

معاون هوانوردی و اموربین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش تعداد شرکت‌های هواپیمایی و افزایش پروازهای خارجی خبر داد.

محمد خداکرمی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در سال جاری ۲۲ فروند هواپیما به کشور وارد شده و هواپیماهای دیگری نیز تا پایان سال وارد می‌شوند.

وی اظهار امیدواری کرد با ادامه روند ورود هواپیماهای جدید به هدف سند چشم‌انداز که داشتن ۵۵۰ فروند هواپیماست، نزدیک شویم.

معاون هوانوردی و اموربین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: این سازمان برای نوسازی و افزایش ناوگان هوایی از سال گذشته تاکنون، خرید هواپیماهای با عمر بالای ۱۲ سال ساخت برای تاسیس شرکت‌های هواپیمایی جدید را ممنوع کرده است.

خداکرمی با بیان اینکه فراهم کردن بسترمناسب برای مسیرهایی که تقاضای سفر برای آن‌ها وجود دارد از وظایف سازمان هواپیمایی کشوری محسوب می‌شود، گفت: با درخواست‌هایی که در این زمینه وجود دارد قرار است تعداد شرکت‌های هواپیمایی را افزایش دهیم و در این راستا تعداد پروازهای هفتگی به کویت، بنگلادش و ترکمنستان نیز افزایش یابند.

وی افزود: در صورت توافق و امضای قرارداد با طرف روسی نیز تعداد پروازهای هفتگی به روسیه از چهار پرواز به ۱۴ پرواز در هفته افزایش خواهد یافت.

معاون هوانوردی و اموربین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری به امضای یادداشت تفاهم با پاکستان و افزایش فرکانس پروازی در این مسیر اشاره کرد و گفت: جهت افزایش همکاری با کشورهای مختلف تفاهم‌نامه‌ای با برخی کشورها در خصوص پرواز وسایل پرنده با ثبت خارجی در کشور از جمله امضای تفاهم‌نامه با کشور تاجیکستان و از این قبیل صورت گرفته است.

 

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches